Spring naar content

Waar kunnen we u mee helpen?

We staan graag voor u klaar. Stel uw vraag gerust! U kunt gebruik maken van het contactformulier of u kunt een locatie direct benaderen. Hieronder vindt u een aantal opties zodat u weet met wie u contact kunt opnemen.

Waar gaat uw vraag over?

Inschrijvingen en wachtlijsten

Voor vragen over inschrijvingen en wachtlijsten kunt u contact opnemen met de locatie waar u zich heeft ingeschreven/wilt inschrijven. U vindt de contactgegevens hieronder.

Wijzigingen, ruildagen en opzeggen
Wijzigingen in de opvang van uw kind en het aanvragen van ruildagen doet u het makkelijkst via de Konnect OuderApp. Deze informatie komt direct binnen bij de medewerkers op de opvanglocatie van uw kind, waardoor we hier snel op kunnen reageren. Daarnaast hebben we op die manier alle communicatie tussen u als ouder en ons als kinderopvangorganisatie op één plaats vastgelegd.

Bent u uw inloggegevens kwijt? Stuur dan een mail naar de vestigingsmanager van uw locatie.

Wilt u de opvang van uw kind(eren) stopzetten? Stuur uw schriftelijke opzegging naar het mailadres van de locatie.

Facturatie en betaling
Voor vragen over facturen, betalingen of incasso’s kunt u contact opnemen met onze afdeling debiteurenbeheer.

Stuur een mail naar debiteuren@puur-kinderopvang.nl. Indien u ons telefonisch wilt spreken, kunt u dit in uw mail aangeven.

Werken bij PUUR kinderopvang
Heeft u interesse in een baan bij PUUR kinderopvang of bent u benieuwd naar de status van uw sollicitatie? Neem dan contact op met onze recruiters via recruitment@puur-kinderopvang.nl.
Locaties
Voor vragen over een van onze locaties kunt u het best telefonisch of per mail contact opnemen met de locatie zelf. Wilt u graag een rondleiding door een van onze locaties? Vraag dan een rondleiding aan bij de gewenste locatie.
Andere vragen of opmerkingen
Heeft u een andere vraag of opmerking? Dan kunt u ons contactformulier invullen of mailen naar info@puur-kinderopvang.nl.